Langhelgsplaner

mai 21, 2009

Hei og hopp, folkens!
Nå er dagen jeg skal dra kommet. Vi drar vel om en timestid ellernoe, men da er det slik at vi først skal kjøre til Dovre og overnatte der sammen med tante og onkel. Så skal vi kjøre videre til Levanger neste dag. Det var visst ikke lov til å sette campingvogna si der før fredagen. Dereter, nå vi har rigga oss til, skal vi gjøre klare finklær og forskjellig, for da er det btyllup neste dag 😀

Onkel Andrè og (tante)Monica<3 Hun blir jo egentlig bare ei filletante, men jeg har alltid av en eller annen merkelig grunn følt at hun har vært ei tante for meg, ei ordentlig snill tante. 🙂 På søndagen skal vi våkne og kjøre hjem igjen.. Men jeg blogger allerede på mandagen igjen, for jeg skal ta masse bilder!

5 kommentar to “Langhelgsplaner”

  1. sivjulie Says:

    Første gange jeg er innom bloggen din idag, og den er veldig bra 🙂 lest mye. Du får kose deg i helgen 🙂

    Jeg lurte på om du kunne ta den en titt innom dette innlegget mitt og lese.

    h*n prøver og være sterk, men det er ikke så lett når folk hakker ned på h*n hele tiden..

    – Mobbing er et veldig viktig tema blandt ungdommer idag, så jeg lurte på om du ville lese og så videre kommentere!


  2. Kose deg masse snuppa:)

  3. snupijenta Says:

    God tur!! 🙂 blir morsomt å se bilder..:)

  4. Charlotte Says:

    Nei, så artig! Har ikke sett før nå at du har rotte også. 🙂

  5. sivjulie Says:

    tusen takk 🙂


Legg igjen en kommentar